Ansatte

Askeladden

Rikke Resvold

Stilling: Avdelingsleder

Rikke er barnehagelærer hos oss. Rikke jobber med språk i barnehagen, samtidig som hun gjerne bruker tid til gode samtaler sammen med barna. Hun trives godt i lek med barn og gjerne noe kreative opplevelser. Rikke er også veldig opptatt av godt foreldresamarbeid. Rikke finner du gjerne i kreativ lek med barna, eller i gode samtaler med foreldre om barna.

Maryam Kristoffersen

Stilling: Assistent

Maryam kom til oss fra en annen barnehage, og hun har mange års erfaring med barn. Maryam er en dame med mye energi så det kan godt tenkes at du ser henne danse sammen med barna til musikk. Her er det bare å bli med!

Abeera Kamal

Stilling: Assistent

Abeera har vært hos oss en tid av og på gjennom permisjoner. I dag jobber hun oss som assistent/vikar. Abeera er en engasjerende voksen som bryr seg veldig om barna. Hun har stor omsorg for alle sammen og står på hver eneste gang for at alle skal ha det bra i barnehagen sammen med oss. Abeera er også veldig kreativ og utdannet designer, og Abeera finner du gjerne i en kreativ aktivitet sammen barna.

Siri Berntsen

Stilling: Fagarbeider

Siri er fagarbeider hos oss. Hun har en lang fartstid i barnehagen og har mye erfaring. Siri er gjerne en som er litt overalt og det er ikke utenkelig at du finner henne i sandkassen i lek med barna.

Walid Ahmed

Stilling: Fagarbeider

Walid kom til oss for noen år tilbake, og har i denne tiden blitt fagarbeider. Walid er en arbeidsjern! Han er overalt og har et virkelig stort hjerte for barna. Walid finner du overalt, og oftest med et barn på armen, eller at han holder noen i hånda.

Kaja Berget

Stilling: Lærling

Kaja er vår flotte lærekandidat. Hun kom til oss våren 2022 som utplassering fra Lier videregående, men etter sommer så fikk hun lærekontrakt hos oss, og skal være hos oss i to år fremover. Kaja er skikkelig flink til å leke med barna. Hun er en svært engasjert leker, samtidig som hun liker å lese for barna, holde på meg kunst- og håndverk og er veldig glad i jobben sin.

Tommeliten

Martine Naug

Stilling: Avdelingsleder

Martine er nyutdannet barnehagelærer fra Universitetet Nord. Hun begynte hos oss 1. august 2022. Martine er en ung og energisk barnehagelærer som er engasjert i jobben og står på for barna hver dag. Martine finner du gjerne på gulvet i lek med barna eller i lek med barna ute.

Abeera Kamal

Maryam Kristoffersen

Eva Utengen

Stilling: Fagarbeider

Eva er fagarbeider hos oss og har mange års erfaring innenfor barnehagen. Eva er en trygg voksen som barna er veldig glad i. En kan gjerne finne Eva med en bok og stor gjeng med barn rundt seg som lytter til de magiske historiene.

Andre ansatte

Daniel Homb

Stilling: Daglig leder
post@jordbaerkollen.no

Daniel kom til barnehagen i 2016 som pedagogisk leder, ferdig utdannet barnehagelærer i 2014. Jobber nå i dag som daglig leder. Daniel har uteliv og lek som sin greie. Så han finner du gjerne ute i lek med barn, på tur eller oppi treet.